Torp

Nu ligger jag i sängen och försöker sova men nu har jag fått hosta precis när allt börjar gå över nej då ska jag självklart få hosta! Åh irriterande.. Jag har börjar nött frågefeud och ibland blir man lite galen på deras frågor? Jag ska lägga upp en bild på en fråga och tänk på att det går på tid och ju senare man svarar desto mindre poäng! Jag måste bara hylla min favvo bloggare dock läser jag inte hans blogg men hans videos är dom roligaste jag ligger på nätterna och kollar på hans inlägg och skrattar för mig själv han är så rolig! Hans blogg heter lillabloggen han är nog väldigt känd nu efter hans roliga videos :) nu ska jag försöka sova på riktigt i morgon ska vi till Torp tidigt, ett köp centrum här i Uddevalla och jag vet inte hur bestämt det var men vi kanske åker till grebbesta ? Grebbestad? Jag uttalar det som ser första det var skit najs när vi va där förra året på sommaren men nu tror jag inte det är lika kul om det inte är sesång för det ligger precis vid vattnet själva " grejen " .ja men sov gott puss


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback