Strepsil&otrivin

Åh va jag tycker synd om mig själv och haft fullt upp hela dagen när jag egentligen ska bara ligga och ta det lugnt! Tvätta allt, ändå har jag inget att med i resväskan.. Städat bytt lakan vart i centrum suttit i telefon länge åkt till min syster och pappa och sen hem! Galet.. Känner mig helt slut, den som kommer på papper som inte skaver sönder näsan borde få en medalj eller ett slags pris iallafall! Det gör ondare där än någon stans. Ska man inte bli frisk av att snyta sig? Då vill man väl inte få några slags sår och gå och se ut som Rudolf! Pappa skjutsar mig till Arlanda i morgon så ska vi ta en fika innan jag ska checka in :) blir väldigt mysigt! Fick lite medicin av pappa herregud den nässpreyen rensade mina bihålor kändes som det frästes hah :) kollar på 6an det är American pie någon ny? Känner inte igen någon av killarna gillar originalet bättre :) ja nu ska jag fortsätta kolla kanske skriver senare eller i morgon (tycker det syns att jag är sjuk på bilderna! En på söta mio också)PUSS


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback