Night window shopper

Ligger i sängen och skka snart sova så klickar jag runt på HM och så ser jag deras nya sport bh och shorts? asså jag är ofta för det nya modet som kommer in men det här vet jag inte riktigt vad jag tycker om..

Guldiga shorts och sport bh? Matrialet ser inte heller så jätte bekvämt att träna i? Är det någon som har något av dessa som tycker dom är bra eller så? :) Kul att veta!

Hitta saker som jag vill ha till sommaren! Önskar jag hade more money!

Hitta två fransväskor tror jag ska köpa den från Gina för HM's var rätt dyr? Har letat länge efter en fransväska men har inte hittat någon så självklart får Gina in en och vem kommer inte gå runt med en sån i sommar?

Gillar detta franslinne, önskar dock att det var i vitt!

Ser man nått? Det är en väst med långa fransar som jag tror är riktigt snygg till sommaren till ett par jeansshorts :D

Super söt hippie kjol! I WANT

Om den är ser ut så här i verkligheten är den min och kommer användas flitigt kan jag ju säga!

Söta klänningar från Gina!

Älskar mönstret! Ska gå runt i Täby i morgon eftersom Åkersbergas HM aldrig får in nått nytt!

Denna lilla väska undrar jag om någon har sett eller äger? Vill veta hur den ser ut irl, Kanske skit snygg kuvertväska?

Kom gärna med några tips om fina kläder ni sett eller så skulle vara kul! Nu måste jag sova så jag kommer upp i morgon. Är så himla sugen att shoppa! Ska nog till Täby och små titta lite och kanske köpa nått :o Vi får se. Skriver i morgon bitti!

image description


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback