Diss till BB-white trash

Har precis kollat bb veckofinalen och jag är så jävla glad att Jennifer åkte! Va är det för stil hon kör? Ush white trash! Och jag vet inte om Annica är värre?! Hon är fett lätt manipulerad och Marcelo har ju manipulerat henne totalt! Jag förstår inte hur hon kan sitta och ta hans skit? Lögner,otrohet, svek alltså.. Dom är instängda och ändå lyckas han vara otrogen? Jag skulle aldrig förlåta han. Vad gör han? Jennifer är också en f*tta men hon är inte förlovad? Om jag var Marcel skulle jag aldrig vilja dejta henne utanför efter det hon har gjort. Och varför ljuger hon för när det finns typ 100 kameror i huset? We see everything bitch. Jag blir så irriterad att Annica aldrig vaknar och står upp för sig själv, hon gör bort sig tycker jag. För det första att dom förlovar sig i big brother huset för det andra att dom gjorde det efter ca en månad? Och Marcelo höll väl på lite med Hanna w där också? För det tredje med Marcelo? Vilket rövhål! Han är verkligen en sån kille som tror han är så himla snygg och kan få vem han vill och göra vad han vill. Annica är dum i huvet för hon inte fattar vad han gör. Han kommer vara otrogen om och om igen. Jag står kvar vid det här " en gång otrogen alltid otrogen " jag blir så arg på detta! Hon säger att hon inte vill bli bränd och lurad och bortgjord allt vad det nu är, PINSAMT säger jag bara! Du gör bort dig tjejen och jag hoppas hon vet det när hon kommer ut. Jag hejar på Camilla och Rodney! Vad tycker ni om Annica Marcelo grejen? Gör Annica rätt? Fel? Följer ni big brother? Nä nu ska jag sova bort min surhet PUSS


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback