Ny blogg!

Ny blogg. Yes I'm back! Jag bloggade förr på devote men har öppnat min nya blogg här! Detta är mitt första inlägg och tänker därför skriva lite om mig själv. Jag är en tjej född 1993 som gillar att umgås, baka,resa, fika, träna och shoppa. Dock önskar jag att jag va en rik person som kunde resa runt men jag vinner nog snart på lotto. Min pojkvän som jag bor hos har jag haft sen ett år tillbaka. Jag går andra året på hotell och restaurang programmet. Jag tror att det kommer bli mer en bildblogg och kanske inte så mycket text, men bilder säger mer än 1000 ord, right? Jag lägger upp en bild så ni får se hur jag kan ser ut en dag!



So this is me! Hoppas ni fortsätter läsa. Följ gärna mig på instagram också på; chatje3

PEACE

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback