FAN ta dig svensson svensson

Jag räknade alla tomma godissorter och de va 25 styckna och självklart va de alla jag tyckte om! Åååh jag vet att de är alla Svensson familjer som går och köper lördagsgodis super tidigt och tar allt gott!(Frida om du har planer på att gå ner, don't do it. inte värt) Nä så istället blev det naturgodis, dock nyttigare och det är gott men jag hade ju suttit och suktat hela dan efter min vanliga godispåse :( Letar efter en bra film att ladda ner. Får se om jag har någon tur annars blir de en gammal goding på datan som jag kan ligga och trycka i mig mitt nyttiga lördagsgodis. TTYL



Kommentarer
Frida

Jag köpte inget godis om de var mig Frida du mena :):P



Blogg: http://nattstad.se/Fridooo
2012-04-22 @ 18:50:36




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback