Sötsug

Nu har jag kollat på min film och skrivit sammanfattning och reflektion. Hemsk film dom visar hur missbrukare lever dagligen och man får se vart dom sätter in nålar och när dom gör det usch. No to drugs! Åh jag e så slapp idag, jag tänkte dammsuga, kolla tvätt tid, byta laka. Jag har inte gjort nått av det! Lat jag e :( I morgon får de blir en piggare dag med tidig uppstigning och tvättning o städning ja så får det bli! Jag har ett jobbigt sötsug vaarje dag, jag har tabletter gjorda på naturliga ämnen som tar bort sötsug och ökar fettförbränning och konsentration måste bara ta dom också som jag glömmer bort! Ja så vem vet om jag springer ner till ICA och gör ett tjockis köp.. Igår vart det iallafall jordgubbar som för övrigt smakade sjuukt gott kosta bara 10:- på ICA! Värt det! Så nyttigt gott var det :) Ja jag har ju absolut inte gjort något intressant idag så.. TTYL

Åh tycker mina naglar är så söta!

image description

image description


Kommentarer
frida

Vad heter tabletterna du äter? :)



Blogg: http://nattstad.se/Fridooo
2012-04-25 @ 22:06:36




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback