Ny duschad

Jag vetinte vad som hände med mitt inlägg från mobilen så får göra ett här dådå! Jag har precis duschat och fixat klart mig för centrum måste bara ta nått att äta och dricka kaffe innan jag går. Jag skrev på det andra inlägget att jag ville rekommendera 3 favorit produkter.
Garnier Roll-on
Trodde aldrig den skulle funka men den här lilla rollern gör mirakel. Kommer nog aldrig sluta köpa denna! Super bra! Ca 99:-

image description

Sunsilk

Det är en inpackning du går med hela dagarna. Sätt i det i blött som det står på förpackningen. Jag har satt i i torrt hår och då ser det fettigt ut en hel dag!Inte kul. Den har iallafall hjälpt mitt hår jätte mycket sen jag avfärgade det två gånger och mina toppar såg ut som två bollar som hängde.

ca 70:-

image description

Clinique. Älskar den här! Inte lika mycket skit i den som det brukar vara i mascaror. Plus att jag älskar fransarna som man får av denna. Sjukt bra rekomenderar stort till alla tjejer! Båda mascarorna jag har ägt från denna har jag fått i present eller så så jag har ingen aning om priset men det är bara att gå till kicks och titta

image description

 

Dom här produkterna är mina standard produkter som jag alltid har och kommer alltid ha känns det som! Alla håller länge, billiga och gör sin grej. Nej nu ska jag ta tummen ur rumpan och ta mig lite kaffe innan jag går ner till centrum. TTYL

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback