Lördag

Nu är jag nyduschad och tänkte skriva om produkterna jag fick igår för nu har jag fått andvändning av dom :)
Brun utan sol svervetter, Jag tyckte dom var bra för du inte får lika mörk färg som du får av brun utan sol krämen. Jag använde i ansikte och lite hals

Biotherm body milk

Den luktar gott och funkar bra tycker jag!

Shower gel, den luktar sött och löddrar bra gillar den

Silky drops. Du kan ha dom i hela håret och det den gör är att den reparerar slitet hår

Tillslut min favorit kräm! Elizabeth Arden Eight hour cream Den kan du ha på allt, och jag hade på armbågarna eftersom dom blir enkelt torra och efter en dag vart dom silkeslena! Riktigt bra produkt!

Allt detta hittar du på Kicks! Nu ska jag klä på mig och börja fixa mig så jag kan gå till pappa TTYL

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback