Home

Hemma från Täby nu. ska visa vad jag köpt :)

Hur jag såg ut idag till skolan




En vit t-shirt men skuret lite högt i ryggen skit snyggt! Gina Tricot


Med ett kors som tryck, tänkte ha den med svarta byxor och några ringar med färg. instoppad kan också va snyggt :)


Vit skjorta med spets upptill HM. Till sommaren tänkte jag ha mina mörkblåa höga jeansshorts till instoppat!


Smycken från HM,Gina tricot och JC


Jag brukar inte hitta kläder på JC men hittar alltid fina billiga smycken så det är ett tips till er! Jag blev riktigt nöjd med mina köp. Imorgon blir det fika med en vän och tvätta på en fredag.. känns ju mindre kul men måste göras. Nu ska jag plugga lite och sen gå ner till centrum och köpa nagellack samt möta en tjejkompis!
TTYL

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback