Blood in blood out

Jag känner redan nu att jag inte kommer somna. Tur att jag tog en super lång film då! Blood in blood out, den är ca 3h. Jag älskar den här filmen den har allt! Humor,droger,snygga karlar,dans,musik,chilenare,fängelse,kärlek och gäng. Ja haha det är min typ av film! För er som inte sett den så handlar det om 3 bröder som tar sig igenom sitt tuffa liv. Det blir alldeles för långt inlägg om jag ska förklara filmen noga känner jag men den rekommenderar jag starkt för er som gillar sån typ av film! Jag har inte tröttnat på den och jag har tittat på den ofta i ca 3 år? Den passar utmärkt om man vill ha en lååång filmkväll hemma och inte vill titta på sagan om ringen och jag förstår er, total kassa filmer! Jag funderar på att smyga till köket och hämta två Marie kex som jag kan ligga och smula ner sängen med medans jag tittar på min långfilm :) sov gott alla ni som har en normal rutin!
jag lägger upp en bild på min favorit i filmen (Paco) såå snygg! och en på fodralet :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback